Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Veronica - 5 januari 2009 21:56

...sicket ältande! Ja, Carro, jag har skrivit en del inlägg om mina perioder på denna blogg och lämnar inga garantier för att jag inte gör det igen, men jag fattar ärligt talat inte varför du måste göra en sådan stor grej av det? 

Jodå, jag kan absolut skriva ner mina tankar, åsikter och funderingar om olika saker och gör det ju också, med jämna mellanrum! Trist att du inte verkar ha uppmärksammat det! Av de lite mer än 100 inlägg jag hittills skrivit så handlar bara några få om mens. Vet dock inte hur stor procent, inte orkat räkna… Kanske du kan åta dig, som ju verkar ha hängt upp dig så på just dessa få inlägg! :-) Sorry, försökte bara vara ite smått ironisk...


Och ja, startar även gärna diskussioner om olika ämnen, som eventuellt kan tänkas vara intressanta! Kom gärna med förslag! Men just denna debatt börjar faktiskt bli både tröttsam och löjlig nu! Vet inte hur många gånger jag måste upprepa mig, men det står dig hur fritt som helst att själv välja vilka av mina inlägg du vill läsa och vilka du vill hoppa över! Är vad jag brukar göra när jag läser din blogg, utan att göra någon större grej av det! För även om det händer så mycket mer i ditt liv än i mitt just nu så intresserar inte precis allt du skriver mig heller! Är ju bara så det är, helt enkelt! Fast vem vet, kanske du medvetet ville få igång en debatt av något slag - kanske är lite småsegt även hos dig för tillfället? Gärna för mig i så fall och jag tycker absolut det är helt okej att man inte alltid delar samma åsikt om vad som är intressant eller ej att läsa! Men nu vet jag vad du tycker, så nu kanske vi en gång för alla kan lägga "mensdebaklet" till historien och istället kanske diskutera något annat ämne? :-)

Av Veronica - 5 januari 2009 17:18

Utan att det hänt överdrivet mycket då! Har tvättat, handlat, fotograferat och cyklat sammanlagt 2 km på under 11 minuter! Närmare bestämt 10.59 :-) Kvällen lär bli något mindre aktiv. Lite TV-spelande kanske och så ståndar ju finalen i J-VM mellan Juniokronorna och Canada runt halv två... Eller var det halv ett? Hur som helst, sent lär det bli, men det är det värt, oavsett hur det hela slutar! Lär bli sovmorgon i morgon i alla fall, det är då ett som är säkert!

Ha en fortsatt 3-vlig kväll, alla bloggare!

Av Veronica - 5 januari 2009 13:58

...men inte driver med snö direkt! Fast är vitt på marken och ett par minus, ni vet sådär så det knarrar under fötterna när man går. Så mysigt, tycker jag! Ska nog ta med mig kameran ut sedan, när jag ska till affären och handla! Ska även iväg till tvättstugan snart och köra kläderna ytterligare en timme i torktumlaren! De kan ju ligga där och snurra lite, medan jag är i affären!


Svar till Carro!
Varför läser du min ointressanta blogg, om den nu stör dig så mycket? Visserligen trevligt att du gör det, men att haka upp sig så på några få inlägg. Jag menar, långt ifrån alla jag skrivit handlar om mina "perioder"! Enligt min åsikt är detta en skitsak och inget att reta upp sig på, men tydligen känns det annorlunda för dig - bara att beklaga! Hur som helst, tänker fortsätta skriva om det som faller mig in, gilla läget eller låt bli - valet är fortfarande ditt! För övrigt så orkar inte ödsla mer energi på att fortsätta tjafsa om detta, så nu lägger i alla fall jag ner denna diskussion! Hoppas du får en fortsatt bra dag och att din förkylning släpper snart - inte kul att vara sjuk!

Av Veronica - 5 januari 2009 00:39

Blev vinst för Småkronorna i semin i lördagskväll mot Slovakien med 5-3. Hemmanationen Canada väntar i finalen! Lär bli tufft, men knappast helt omöjligt i alla fall! Finalen spelas i morgon natt runt halv två, har jag för mig... Nästan tur då att man vänt lite på dygnet den senaste tiden! :-) Kul att de lyckades nå final och visar Gubbkronorna att Sverige KAN ha ett bra landslag också! :-)

Nej, dags för sängen - natti natti, på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards