Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Veronica - 31 januari 2009 23:31

Nästan precis hemkommen från ett jättetrevligt 65-årskalas! Jubilaren blev både glatt överraskad och mycket glad! Kändes extra kul att just min present gladde honom så mycket. Hade köpt "Macken" åt honom - hela TV-serien + en massa bonusmaterial på DVD... Blev mycket uppskattat! Ja, allt annat han fick också förstås!

Syrran hade även, som alltid, lyckats till 200 procent med käket. Hemmagjorda smörgåstårtor med varierande innehåll! Mumsigt! Tog två små bitar. Orkade inte mer, men har ju fått tillbaka smaken nästan helt nu, så kände vad det smakade i alla fall! :-)

Spelade lite biljard med två av mina syskonbarn. Blev jämna matcher, som ag till slut lyckades vinna - också kul, såklart!

Och nästan som att jag FICK bestämma, så hann jag komma hem, innan perioden med värk och alllt började komma igång. Lär nog känna av skiten under morgondagen och kanske även nu i natt, även om jag precis tagit en värktablett. Men har ju inget planerat förrän på tisdag, så det är ju lugnt ändå, på sätt och vis! Riktigt trött nu i alla fall, så blir nog kuddkramning snart, men blev som sagt en riktigt lyckad och trevlig kväll med ett superkul kalas! :-)

Natti, natti på er alla!!!

Av Veronica - 31 januari 2009 13:52

Om några timmar är det dags för 65-årskalas (överraskningsvarianten) för en av mina svågrar! Lär bli en del folk och ska nog bli kul! Är en del folk där man inte träffat på länge också. Kul att få komma ut lite också och inte bara sitta hemma och uggla! Nog för att man skulle behöva fortsätta vila, men det hinns ju också med. :-)

Tagit det så lugnt så hittills idag. Legat och kollat lite på sprint-SM i skidor. Pågår fortfrarande, men kände att det kliade lite i bloggfingrarna, så... Ska slösurfa en stund och sedan börja göra mig iordning! Tror nog som sagt det kan bli en riktigt trevlig lördagkväll!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards