Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Veronica - 19 januari 2009 19:39

...blev det nu i eftermiddag. Så nu är den biten avklarad! Till middag käkade jag och mams egenhändigt ihopplockad sallad från affärens eminenta salladsbar. Bestod av isbergssallad, tomat, gurka, cornbitar och kall kyckling! Riktigt smarrigt. Blev två varma mackor till det + vatten att dricka! :-)

Blev en hel del i kundvagnen, men näst intill noll onyttigheter! Frukt och ganska mycket nyckelhålsmat. Så tokskönt att kunna glida förbi godishyllorna utan att känna minsta sug efter att köpa något! Kanske inte varit fullt så sockerberoende som man först misstänkt... :-)

Nu ska jag parkera mig en stund vid TV:n och spela lite spel, så får man väl se vad klockan blir. I morgon är det tvättning som gäller!

Av Veronica - 19 januari 2009 12:38

Nu har jag betalt några av räkningarna som blev denna månad. Inte fått alla än, vilket känns lite irriterande, då jag helst vill fixa allt på en gång, men är bara att snällt vänta på brevis för att se om han/hon har några idag, alt i morgon!

Hade tänkt unna mig en välbehövlig klippning denna månad, men tror jag väntar till nästa - ska förhoppningsvis har mera pengar över då. Är ju rätt dyrt att fixa till barret och känner ingen som har tid eller lust heller för den delen att hjälpa mig, så... Men ordnar sig!

Väntar på att kompisen ska höra av sig, så man kan åka iväg och handla, emn hon har ju jobbat natt, så dröjer nog ett tag till! Är bara så sugen på att köpa en sallad, och vet inte hur länge de har buffén öppen. Men i värsta fall får det bli en annan gång - ordnar sig också! :-)

Nej, dags att kolla mailen och lite, men ha en fortsatt 3-vlig måndag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards