Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Veronica - 20 januari 2009 13:38

Så kan man väl sammanfatta min förmiddag! Flyttade, p.g.a febern, fram tvättiden till lördag eftermiddag istället! Så kan jag vara inne några dagar och ta det extralugnt och förhoppningvis blir helt kry!

Så har jag även betalt de räkningar som damp ner i brevlådan idag - bara tre kvar, som dras via autogiro! Skönt att ha det klart!

Ringde även och anmälde mig till kursen på Almåsa förut - ska verkligen bli jättekul att komma iväg! Får hem mer utförlig info så småningom + att man ska kolla upp busstider och så. Har jag redan gjort så smått, men kan ju kolla igen när man vet exakta kurstider och så!

Nej, ska nog ta och krypa tillbaka ner i sängen igen och lyssna på någon bok - har ett gäng att välja på och mer lär det bli, så småningom! :-)

Av Veronica - 20 januari 2009 07:33

Ska inte tvätta förrän vid 12 och kanske kryper tbx ner i bingen en stund när jag bloggat klart! Bara vaknade runt kvart i sju och var ovanligt pigg. Hade även två hungriga kattfröknar, som jag igår lovat tonfisk... Så blev varsitt fat med denna delikatess redan nu... Var mycket uppskattat, kan jag lova! :-)

Planer för dagen är som sagt att tvätta. I övrigt får man väl se vad som händer och sker. Får dock gärna bli en lugn dag, då jag ju dras med en förkylning i kroppen, som inte riktigt vill bryta ut. Jo, haft feber i helgen och öm hals, men i övrigt är jag mest bara trött... Fast KAN ju faktiskt vara vädret också - är ju inte världens roligast... Nåja, efter regn kommer sol, heter det ju! :-)


Hoppas även kunna betala resterande räkningar idag - att de jag saknar kommer med posten. Vore så skönt att få det gjort! Nåja, det ordnar sig!

Nej, dags att kolla runt lite på bloggen, om man hittar något intresseant inlägg att läsa, innan man återvänder en stund till den varma sängen. :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards