Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Veronica - 8 januari 2009 19:50

...på ämne att skriva om, känner jag... Men har en liten undran jag tror jag ska skicka ut. Eller snarare något man kanske kan sätta sig och fundera lite över. Denna stillsamma undran är följande:

Hur ska man någonsin kunna få erfarenhet av något, jobb eller dylikt exempelvis, om man inte ens får en ärlig chans??? Är faktsikt något jag funderat själv på många gånger de senaste åren och hittills har jag ingen aning! Man kan ju inte låta bli att även undrar hur de som HAR denna erfarenhet fått den? I flingpaketet till frukost? Genom en ren uppenbarelse? Finns det någon slags utlottning varje månad, där tio slumpvis utvalda personer vinner lite "erfarenhet"? Eller är det helt enkelt bara så att denna fras ingår i "utbildningen" hos de som jobbar på AF eller dylik myndighet... Tål att funderas på, helt klart!

Av Veronica - 8 januari 2009 12:54

...kommer inte på någon bra rubrik, men skit samma!

Lillasyster var här i morse med min julklapp (Buzz Monster Rumble), med SVENSKT tal... Hade ju en sedan tidigare, fast tyvärr bara på utrikiska. Visst, har ju spelat det ett antal gånger, så kan ju banorna, men vill ändå ha svenskt tal! Har dock ingen dublett av den längre, då jag gav min gamla version till syrran. Hon ville ha den, så... :-) Vi spelade lite TV-spel en stund + att hon lånade min allt-i-ett-skrivare för att kopiera ett papper!

När hon gått somande jag om en stund och när jag sedan vaknat till ordentligt blev det frukost, 2 km på cykeln och morgonbestyr, d.v.s borsta tänderna och tvagning... Nu blir det väl en stund vid datorn - har ju en del små projekt att pyssla med! :-)

Bye, bye for now!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards