Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Veronica - 2 januari 2009 21:24

...blev det nu ikväll! Har visserligen fortfarande en del känningar efter förkylningen jag haft nu senast, men gick bra ändå! Får dock se hur jag gör i morgon... Kanske vilar resten av helgen och tar nya tag på måndag. Beror lite på när perioden drar igång också...

Varit ännu en dag med strålande sol, riktigt kyligt. Väntar bara på snön, så  man kanske kunde då liiite vinterfeelings i alla fall, innan våren är här! Fåfängt hopp, kan tänkas, men ändå...

Pysslar lite med mina foton på datorn också, Har mappen 2008 kvar att gå igenom, och det får nog bli i morgon. Tror jag ska köra lite Need for speed Undercover en stund nu, innan det är dags att nana!

Ha en fortsatt 3-vlig fredagskväll alla!

Av Veronica - 2 januari 2009 12:54

Ja, solen bara tokflödar in genom fönstret... Så ljuvligt! Dock inte varit ute, varken igår eller idag. Blir lite småseg inför en ny period, men cyklat har jag gjort i alla fall. Än så länge har det blivit ytterligare 1 km idag på 6 minuter. Tog det lite lugnare, då jag nästan precis vaknat! Blir nog ytterligare 1 km framåt kvällen!

Känner mig som sagt lite seg + en aning låg, men brukar kännas så inför en preiod, så är inget jag direkt tänker hänga upp mig på... Går över, helt enkelt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards