Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Tankar och funderingar under en halvintressant kurs! (Del 5)

Av Veronica - 28 april 2009 20:01

Jag blir inte klok på detta: Dricker ju kaffe i genomsnitt två gånger om dagen hemma, utan att behöva springa på toa titt som tätt, men när jag är på kurs så blir det ett himla spring! Och det fast jag absolut inte dricker mer kaffe här än hemma! Ja, ja, smått meningslös info, men visst är det ett rätt underligt fenomen. Eller så finns det helt enkelt en helt naturlig förklaring till detta!


Snart dags för sammanfattning av dagens kurs, sedan fika och hemresa!


Kort paus på tio minuter - Veronica ska kvista ut i vårvärmen en kort stund och lapa lite sol! Precis mumsat i mig en banan också - gott!


Sådärja, nu har man varit ute och fotograferat lite. Blev kanske inte några av mina allra bästa bilder, men de duger ändå! Ska ju enbart ha dem för privat bruk. Eller kanske lägger ut några av dem på Bilddagboken så småningom, om de blir tillräckligt bra!


Mina planer för resten av dagen är följande:

Handla middag på Coop, när jag klivit av bussen hemma.

Cykla max 2 km på motionscykeln! (Blev 1 km! Tid 5.40 min och 15 kalorier)

Äta middag!

Blogga!

Kolla på hockey! (Det sista ska jag göra så fort detta inlägg är färdigt)


Nu är kursen slut, kaffe och en sliskig chokladmuffins väntar och så bär det av hemåt! En relativt bra dag, helt enkelt!


Tack och hej, leverpastej!


 
 
Ingen bild

mimosa

29 april 2009 22:02

Tycker det vart kul läsa dina tankar under föredragen, man blir liksom MED då o anar hur du känner det mer ingående:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards