Alla inlägg den 19 april 2009

Av Veronica - 19 april 2009 12:14

...och jag har bestämt mig för att ha en träningsfri dag, bara softa, fortsätta läsa lite böcker och ha en allmänt lat söndag. Planerna för kommande veckan är följande:


Måndag: Storhandla med en väninna.
Tisdag: Göra några ärenden på stan + att mams fyller år!

Onsdag: Tvätta
Torsdag: Länets repressentationsmöte i Timmernabben (SRF).

Fredag: Gamleby vårmarkand!


Ska försöka slänga in lite cykelturer då coh då också - på motionscykeln alltså. Ibland önskar jag så att jag kunnat cykla på vanlig cykel också, men mitt medfödda synfel + rätt taskig balans sätter P för detta... Men har ju apostlahästarna att ta till, om man vill ut och få lite frisk luft - fungerar ju riktigt bra det med! :-)


Ha nu en fortsatt mysig söndag, det ska jag ha! Klassisk musik i stereon och en bok i näven och så är Veronica nöjd och glad! :-)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards