Alla inlägg den 25 april 2009

Av Veronica - 25 april 2009 21:07

...på VM för Sverige. Står just nu 3-0, när andra perioden precis startat! Visserligen SKA inte Österrike ha så mycket att säga till om - på pappret då. Men är ju just sådana lag som är farligast egentligen! Och Tre Kronor har ju underskattat sina motståndare förr - mest minnesvärda exemplet är ju kvartsfinalen i OS mot Vitryssland 2002. Innan matchen var ju Sverige så gott som klara för semifinal, och så helt plötsligt vid ställningen 3-3 i period 3 så fick svenska målisen (alla som kan hockey vet vem jag menar) för sig att han stod i ett handbollsmål istället, men inte ens om så varit fallet hade han nog tagit skottet... Ja, det var tider de... *he he*


Skit samma, ska återgå till matchen nu, men först bara erkänna att det allt blev lite lördagsgodis även idag. Men har allvarliga planer på att efter denna helg nu testa och se hur många dagar man kan klara sig utan godis. Jag VET ju i alla fall att jag KAN vara utan! :-)


Trevlig fortsatt lördagkväll på er, om ni så kollar på hockey, Robinson eller pysslar med diverse andra underhållande ting!


Av Veronica - 25 april 2009 15:42

...Tre Kronors premiärmatch mot... Får fuskkika lite i matchprogrammet... Se där, Österrike står för motståndet klockan 20.15 i kväll! Kanske dock ska slänga en flukt på det nordiska derbyt mellan Norge och Finland om en dryg halvtimme... Kanske kan bli en kul match, såvida inte finnarna kör över norrmännen helt... Risken finns kanske...


Hur som helst, avverkade 1 km på cykeln i morse innan frukost. Nytt tidsrekord för min del blev det - 5.08 minuter! Körde i takt till en låt som hade rätt snabb takt, helt enkelt. Hade först tänkt cykla 2 km, men orkade helt enkelt inte... Får bli nästa gång. Funderar även starkt på att kvista i väg till gymmet på måndag och traska en stund på löpbandet! Visst, man KAN ju lika gärna gå en promenad ute, undebart väder som det ju är, men måste ju börja göra skäl för de 190 kr som dras varje månad från mitt konto! Var bra längesen jag var där nu, men beror ju på att mitt år startat med en rad förkylningar och så! Hur som helst, det ordnar sig! Har ju i alla fall kommit igång med träningen ordenligt nu, även om jag kanske bara gör mindre träningspass varje gång. Men bättre korta pass än inga alls! :-)


Nu är det middag som hägrar - ha en fortsatt braig lördag!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards