Alla inlägg den 4 april 2009

Av Veronica - 4 april 2009 20:54

1 km på cykeln för en stund sedan. Tid 5.29 och 15 kalorier brända!

Blev ju även en kort promenad till och från affären på sammanlagt cirka 20 minuter! :-)


Av Veronica - 4 april 2009 20:46

Vaknade runt 11, käkade frukost och satt sedan vid datorn en stund och pysslade. Upptäckte att jag hade brist på papper till skrivaren, så drog till affären och köpte två paket med 500 ark i varje! Var specialpris! :-) Blev även patroner till skrivaren + CD-R-skivor! Inte så många, men räcker till de projekt jag pysslar med för tillfället i alla fall! :-)


Pysslat lite hemma under eftermiddagen. Gått igenom lite skåp och lådor och slängt en massa bråte. Har några skåp kvar att gå igenom, nen det tar jag en annan dag!


Nu ska jag återgå till TV:n och Robinson! Har ingen favorit, men däremot finns det en snubbe där i gula laget som jag stör mig riktigt mycket på, mest för att han gnäller, gnäller och gnäller ännu mer + dömer folk han knappt ens vill lära känna på förhand. Han är så tröttsam att lyssna på, men i övrigt tycker jag programmet är rätt intressant. Att se hur människor tvingas leva primitivt, vilket många av dem långt ifrån verkar vara vana att göra i normala fall!


Nåja, nu tillbaka till TV:n, som sagt! Ha en bra kväll!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards