Direktlänk till inlägg 6 augusti 2018

Ny veckar haver begynt...

Av Veronica - 6 augusti 2018 16:47

...och jag fortsätter ta dagen som den blir! Räknar ner dagarna också - vill liksom att det ska bli fredagen den 17 augusti - av en väldigt speciell anledning...

Svalare ute nu också - rent av behagligt varmt och skönt! Tempen ligger väl mellan 24-25 grader! Helt okej för min del!
Mycket som hänt de senaste veckorna - i endast positiv riktning då!
Detta faktum har påverkat mig som person väldigt mycket!
Försöker visserligen alltid ha en positiv grundsyn på saker och ting och ha som motto att göra det bästa av tillvaron!
Detta tänk har helt klart stärkts ytterligare dessa snart tre veckor!!!

Nästa vecka är det även dags att återigen uppta aktiviteterna på såväl Legohuset som IT Spektra! Ska bli kul att träffa alla igen efter några veckors sommarlov!
Övet huvud taget känns det som denna höst till att börja med kommer bli riktigt, riktigt bra!!!
Fylld med äventyr, kärlek och närhet!!!
Och vem mår inte bra av sådant?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Skapa flashcards