Alla inlägg under mars 2019

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!

Livet flyter på, blir mer och mer "Stockholmare" för varje dag. Ja, för jag är numera betydligt mer här uppe än i Västervik,. Blir mest små gästspel där då och då... :-) Har dock inte flyttat upp officiellt än. Lär bli senast till årsskiftet!

Fortfarnade lika kär och lycklig med min älskling! Han ÄR verkligne manen i mitt liv och det är definitivt honom jag väntat på enda sedan man började drömma om "den stora kärleken" nånstans i den gröna ungdomen! Känns så underbart att få dela glädje, sorg, vardag och festliga tillfällen med någon man verkligne älskar så mycket!

Så där, då var 2019's första blogginlägg färdigt! Lär nog komma flera vad det lider, nu när jag lyckats släpa upp min dator till Kungsängen och kan skriva lite mer obehindrat än duttandet via mobil eller surfplatta!

Tjingeling på er!!! :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards