Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Veronica - 14 januari 2009 18:37

Nu har man plockat ner adventsljustake och stjärnor för denna gång - så skönt! Har även bytt gardin i köket. Brorsan fixade även en ny gardinstång till balkongfönstret, vilket behövdes, då den gamla gått sönder!

Annars har det blivit mycket TV-spelande och lite TV-tittande under eftermiddagen. Lär nog bli mer sådant när jag surfat klart. Har nog lite feber, men inte ont i huvudet eller så i alla fall, vilket lätt brukar uppstå annars, när kroppstempen stiger, men inte än så länge i alla fall!

Tror jag slänger in en lista också, innan jag loggar ut! Och om nu någon skulle råka störa sig på att samma frågor lätt kan dyka upp i de olika listorna så må det vara hänt - orkar inte sitta och ändra... :-)

Ha en fortsatt 3-vlig kväll!

Av Veronica - 14 januari 2009 18:15

Till Carro:
Blir inte ett dugg förvånad över ditt senaste inlägg, men som sagt, står dig ju fritt att tycka vad du vill! Undrar bara så smått om jag gjort dig något, med tanke på dina allt annat än positiva inlägg här! Inte för att det bara måste skrivas positiva saker, men tycker mig skönja någon form av irritation över något mellan raderna!

Hur som helst, skriver det igen: Jag tänker INTE döma utan att veta orsaken till att det dröjt! För till skillnad från dig så KÄNNER jag M och vet att han aldrig utan vidare skulle strunta i att höra av sig! Att du kallar det att vara "förblindad" var ju bara vad man kunde vänta sig! Men våran syn på saker och ting är ju som bekant långt ifrån alltid densamma!


Av Veronica - 14 januari 2009 13:34

...så idag blir det inte mycket datortid här, känns det som. Ska krypa ner i min varma, sköna säng igen om en stund och antingen kolla på film eller lyssna på en ljudbok - får se vad som känns mest lockande! Inget som brutit ut än, men känns som en förkylning är på väg igen. Ja, jag VET - jag ÄR förkyld ganska ofta, men inte ständigt, som en del ibland tycks inbilla sig. Just denna tid på året brukar jag, av någon anledning, vara mer mottaglig för förkylningsvirus av olika slag. Däremot brukar det sällan röra sig om någon längre period - några dagar och man är fit for fight igen! Inget att oroa sig för! Dessutom pratat med en läkare om det där en gång och han sa att vissa HAR lättare att bli förkylda än andra, UTAN att det måste finnas någon annan, underliggande orsak!

Nog om mig och mina krämpor! Slänger kanske in en lista till, men de börjar som sagt tryta här nu, så är det någon som har på lager, så hojta gärna till! :-)

He, hej, sålänge!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards