Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Veronica - 4 januari 2009 23:06

"Svar till Carro!"

Detta är min blogg och jag skriver om precis vad jag vill! Känner du inte för att läsa mina inlägg är det totalt fritt för dig att låta bli! Gäller för övrigt samtliga som läser! Tyvärr har jag väl just nu inget "intressant" att skriva om så kan bara beklaga om mitt "mensprat" upprör dig så! Vet också att så gott som alla kvinnor drabbas av detta! Fast gissar att den uppenbara irritationen i dina inlägg nog beror på helt andra saker... Rätta mig hemskt gärna, om jag har fel!

Och anledningen till att jag skrev att Gardell var bög: Visst, kan tyckas vara en onödig påpekning, då ju de flesta redan känner till det. Men jag skrev inte att det är därför jag tycker hans beteende på Slottet är rätt så nervpåfrestande... Hetero, bisexuell eller homo – alla är vi människor, oavsett hur vi beter oss! Har heller inte påstått något annat! Fast du, Carro, gör som vanligt dina egna tolkningar av det jag skriver! Men är helt okej för min del! Alla har rätt till sin åsikt! Vill med detta inlägg bara bemöta dina påståenden och förklara mig - om det nu är någon idé!

Syftet med mitt bloggande är för övrigt bara att skriva av mig lite, oavsett ämne! Dela med mig av mina åsikter och tankar + vad som kan tänkas hända i min vardag! Står för övrigt under min presentation! Är inte gravid eller har några barn, har inga spännande sexuella erfarenheter jag vill dela med mig av till allmänheten, är inte speciellt modeintresserad, kunnig i matlagning, eller har ett superspännande hobby jag vill blogga om... Menar nu inte att det skulle vara något fel att blogga om dessa ämnen eller vad annat man kan tänkas skriva om, men förmodar att dylika bloggar nog väcker ett något större läsintresse än min! Helt okej för min del! Bloggar mest för min egen skull, men visst är det kul om någon läser det man skriver, oavsett vad man tycker om det... :-)

Till sist Carro: Vill du fortsätta sura, så varsågod, men jag varken orkar eller vill ödsla min energi på att sura tillbaka! Och fortsätt gärna att läsa min "ointressanta" blogg och kom med åsikter, om du känner för det, eller också låt bli! Valet är ditt! :-)

Ha en fortsatt 3-vlig kväll och krya på dig från förkylningen!

Av Veronica - 4 januari 2009 15:19

Är så orkeslös så det inte finns... Känner inte för något alls... Kanonväder ute och jag känner mig inte direkt deppig, men som sagt, hur seg som helst...

Mensvärk för 3.e dagen nu och nu TROR jag skiten kommit igång... Antar att det är nämnda helvete som gör att jag bara vill gå i ide ett par veckor typ... Kims löpande gör ju inte heller att man fått sova ordenligt i natt, så... Men både menshelvetet och löpandet går ju över om några dagar, så är bara att härda ut...

Inga planer alls för dagen, som ni kanske har anat - gör det som faller mig in, frågan är om det blig något alls, men det visar sig väl!

Usch och fy, sicket gnäll, men vi har nog alla sådana dagar ibland, helt enkelt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards