Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Veronica - 13 januari 2009 22:24

Om det är någon som har en aning om vart man kan hitta olika typer av listor - de jag har, har jag kopierat från andra - så tipsa mig gärna. Har bara en lista kvar i min samling för tillfället i alla fall, men vill gärna ha fler... Orkar inte sitta och komponera egna heller... Så om någon vet bra sidor där man kanske kan hitta lite olika, hör gärna av er om det!

Av Veronica - 13 januari 2009 22:09

...så blev den totallyckad. Okej, okej, mams är ju en riktig pärla i köket (eller hur, Cybermorsan)! Vet i alla fall vi som haft turen att växa upp med hennes mat. Var riktigt smarrigt i alla fall! Laxfile, grädde, citronpeppar och kanske nåt mer, minns inte och så skjuts in i ugnen 20-25 minuter. Fast visst, långt ifrån alla älskar lax, men annars kan jag lugnt rekomendera denna rätt... Var nog knappast sista gången man åt detta!

Suttit och kört Need for Speed Undercover en stund nu och funderar på att leta mig till sängen snart. Något skit är det i kroppen, det känner jag... Men kanske går över lika fort som det dök upp - hoppas det...

Nej, det var det hele för ikväll! Natti, natti på er!

Av Veronica - 13 januari 2009 16:59

...ska testas och bedömas när middagen väl är färdig. Mams har fått ett tips på ungsbakad laxfilé med citronpeppar och grädde av en av mostrarna. Hoppas och tror det ska bli riktigt smakfullt!

Ont i ryggen och trött i kroppen annars + lätt vit beläggning på tungan... (Intressant, eller hur?) :-) Förhoppningsvis något som inte utvecklas, varken till halsfluss eller flunsan, som ju lär vara i antågande.... Nog bara något enklare skit. Tror jag nöjer mig med kilometern jag körde i förmiddags för idag i alla fall, så får man se hur det känns i morgon!

Nu ska vi snart käka middag och sedan blir det nog lite TV-spelande under kvällen - får se vad jag känner för, har ju numera en del att välja emellan. Med andra ord, lär nog kunna hålla mig sysselsatt! :-)

Av Veronica - 13 januari 2009 11:39

Jävligt bra film, helt klart värd att ses igen och igen... Har lånat denna dyrgrip av en systerdotter och fick nu äntligen tummen ur och kollade på den i natt! Riktigt bra och spännande film. Älskar ju historiska händelser och dylikt också, så var nästan som klippt och skuren för min smak. Hört mycket lovord om Arn-filmerna, så nu kan man knappt bärga sig förrän man får se fortsättningen - Riket vid vägens slut! Blir nog att investera i dessa båda filmer, så fort ekonomin tillåter!

Har även samtliga böcker om Arn på Daisy, så funderar på att kanske ta och läsa dem snart! Oftast brukar ju boken vara bättre än filmen, vilket ju i så fall måste innebära att förstnämnda är superb! :-) Ja, ja, återstår att se.

Hittills blivit 1 km på cykeln idag, men ska nog lyckas få till 2 till under dagens lopp - brukar inte vara några problem, men ibland är det lite segare än vanligt. Men ordnar sig! Skulle det nu "bara" råka bli 2 km idag, så är det ju knappast någon riksolycka!

Nej, ska ta och surfa runt en liten stund, så får man se vad som hittas på sedan!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards