Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

Ont i ryggen!

Av Veronica - 17 januari 2009 12:25

Har en nerv på vänster sida, precis så man inte kommer åt den, som har en förmåga att ömma emellanåt. Försöker göra de rörelser jag en gång fick lära mig hos en sjukgymnast, men kan bero på förkylningen också. Nåja, släpper nog så småningom! Ligger inte riktigt bra heller och hoppas på att kunna köpa en sådan där ergonomisk kudde, som lär vara bra för såväl nacke som rygg. Dokc inte råd just nu och har ju heller varken partner eller annan bekant som kan eller vill köpa någon åt mig. Får bli en framtida investering, helt enkelt! Trist över huvud taget att saker och ting som är bra, såväl mat som prylar ska kosta så in i h-e mycket! Skulle nog bli ett klart sundare samhälle om priserna gick ner något på t.ex frukt, grönsaker och dylikt.

Fast har ju planer på att verkligen trappa ner på godis och annat onödigt, så då blir det kanske i alla fall liiite mer att leva för. I min sits får man vända på varje slant, men även detta liv KAN ju fungera - beror ju på vad man har för leverne - vad man är van vid! Är ju uppvuxen i en stor familj, där det sällan eller aldrig varit direkt överflöd av pengar, men mina föräldrar har ändå fått det hela att gå ihop. Och kärlek och omtanke har aldrig fattats oss heller, vilket ju är BETYDLIGT viktigare än alla prylar och pengar i världen! Blir dock ibland lite impad hur farsan kunde få det hela att gå ihop, som "vanlig" arbetare med inte alltför hög lön och sju ungar att fostra! Men som sagt, på något vis lyckades han och morsan riktigt skapligt! :-)

Ser just att solen tittar fram mellan de grå molnen och båda mina solkatter sitter och gonar sig i sovrumsfönstret... Älskar dem sååå mycket! :-) Precis nu sitter det nästan exakt likadant bredvid varandra! Tror jag ska försöka ta lite foton, för just detta motiv (katterna) kan man nog aldrig ta för många foton av, enligt MIN åsikt i alla fall! Och jag VET att "Cybermorsan" innerst inne håller med mig, även om hon skulle hävda något annat utåt... :-)

 
 
Big Sis:-)

Big Sis:-)

17 januari 2009 12:51

Hehe så sant som det är sagt - du tycks känna mig rätt så bra:-) Vad kan det bero må måntro - kan det finnas ett visst släktskap mellan oss???? Jag har skrivit ett nytt inlägg och lagt upp en ny lista om du vill kika in och glo på dem:-)

Auf wienerschnitzel

http://cybermorsan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards