Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

Fotoprojekt!

Av Veronica - 7 januari 2009 23:38

Sitter för tillfället och pysslar med alla foton jag sparat på datorn. Vet inte exakt hur många det är, men har att göra i alla fall! Även cyklat 3 km till idag strax under 20 minuter!

Skulle egentligen varit barnvakt åt ett syskonbarn idag, men blev inställt. Var nog därför jag tog lite extra lång sovmorgon... Vissa dagar är det bara så otroligt skönt att ligga kvar och bara gona sig.... Tror i alla fall de flesta någon gång upplever sådana dagar!

Planerar att återuppta tränandet på gymmet på måndag. Blir nog mest löpbandet och lite cykling såhär i början, men är ju bättre än inget! Har ju som jag skrivit tidigare redan kommit igång med cyklingen hemma! Det känns faktiskt riktigt bra att man lyckats gjort detta till en daglig rutin. Dock tror jag att jag ska låta söndagar bli fria från träning, såvida jag inte känner för att göra något ändå! Inte heller käkat en godisbit denna månad. Brukar annars vara extra godissugen under mina perioder då, men denna gång klarade jag av att stå emot och det känns också bra! 24 dagar kvar att försöka låta bli alltför onyttiga ting, och som det känns just nu i alla fall så kommer det gå bra! :-)

Dags att göra sig redo för sängen snart, tror jag. Lillasyster lär dyka upp här i arla morgonstunden för att kopiera några papper + lämna en lite försenad julklapp.... Hon slutar jobba runt klockan 6 i morgon bitti och ringer när hon är på väg! Förmodligen återgår jag till sängen när hon åkt iväg, såvida jag inte är för pigg... Kan nog fördriva tiden även tidigt på morgonen, om jag ändå är vaken! :-)

Natti, natti på er!

 
 
cybermorsan

cybermorsan

8 januari 2009 02:58

Tjena din gamle sälodlare:-)

Gissa vem som skaffat sig en alldeles egen blogg här?!??!! Just det, big sis är här nu så in och kommentera utav bara den. Har visserligen bara skrivit ett enda inlägg hittills men ett långt blev det. Ska strax surfa runt lite på Tradera för att kolla vad som kan tänkas finnas där hehe. Ville ju bara tala om att jag också finns här nu haha. Visst är det skönt att ha långa sovmorgnar - tur att Anton tycker det med när han är ledig från skolan men i morgon eller rättare sagt om några timmar blir det till att ge sig upp för honom för nu väntar skolan igen. Stackarn har ju en tand lös och han vågar inte äta något som går att tugga på för han tror att om han sväljer tanden så kan den göra så att magen går sönder som han säger. Har försökt förklara att den kommer ut där bak så småningom men det hjälper inte. Den skånske svågern var dock snäll nog att köpa hem youghurt och jordgubbskräm så det har Anton käkat i kväll plus att han för första gången i sitt liv vågat sig på att smaka hemlagat potatismos (med grädde och smör i ska tilläggas - inget för oss som har lite lätt rondör hehe) och jävlar i havet vad han tyckte det vat gott!!! han slukade faktiskt en hel tallrik (alltså inte tallriken så klart utan det som var på den). Det värmde mitt arma modershjärta att han gillade det för då vet man ju att det finns hopp om att han ska våga sig på att prova fler nya rätter med tiden.

Nä du nu får det vara slut med detta svamlande för nu känner jag att huvudet inte riktigt hänger med fingrarna på tangentbordet hehe.

Hakuna Matata från Big Sis:-)

http://cybermorsan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards