Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Veronica - 12 januari 2010 22:38

...ge psykopaten och bestialiska barnamördaren Ulf Olsson en rad i min blogg - finns nog ingen människa på detta klot jag verkligen HATAR så mycket som han, men vill i alla fall skriva följande:

Det är PINSAMT att media dag efter dag ger den grisen publicitet. Bara för att han gjorde EN bra sak i sitt liv och befriade världen från en vidrig parasit. Han slutar dock detta liv som den fega j-vel han var!


Hur man kan röva bort, våldta, tortera och till slut ha ihjäl en hjälplös 10-årig flicka och några månader sedan begå ytterligare ett vidrigt mord... Samma svin (förlåt uttrycket - är en förolämpling mot våra fyrbenta vänner) har genom åren haft mage att gnälla över t.ex. alltför kallt i den cell/rum han suttit inlåst i + en hel del annat. Gränsen kändes dock nådd när man läste i lokalblaskan att han, medan han satt på psyk här i stan, fick gå på lyxrestaurang och käka oxfilé, när sådana som han i mitt tycke inte ens var värda att få mögligt bröd och unket vatten...

Men är väl allmänt känt att i detta avlånga land ska man dalta och pjoska med psykopater som denne Olsson. Helt seriöst, jag jublade när jag fick veta att han var död. Hör givetvis inte till vanligheten inför ett dödsbud, men i detta fallet kan man inte känna annat än lättnad. Är som sagt bara trist att han nu får så otroligt mycket publicitet. Att dumpa honom på någon avskrädningsplats långt från all civilisation och sedan aldrig nämna honom mer vore mest "värdigt"!

Usch, jag ÄR ingen blodtörstig människa i normala fall. Anses nog vara både godhjärtad och empatisk, men i detta fall varken KAN eller VILL jag känna minsta empati eller medkänsla. För hur mycket av detta visade denne vidrige parasit 10-åriga Heléne eller 26-åriga Jannica? Nada! :-(

Av Veronica - 12 januari 2010 17:07

Är så nöjd med min dag hittills. Först kvistade jag iväg till affären för att göra en del inköp, med andra ord köpa mat och så. Sedan dök en av mina mostrar med sambo upp. Sistnämnda har lagat min kontorsstol som varit paj sedan i somras nån gång. Var nån lagring som gått sönder och jag ville inte slänga den, innan jag frågat någon kunnig om den gick att laga. Och det gjorde den alltså. Så nu sitter man skönt och bekvämt igen. Och den ska förhoppningsvis hålla ytterligare ett par år nu.


Även avverkat en kilometer på cykeln. Får se om det blir ytterligare en framåt kvällen! Men är annars helt nöjd med dagen.

Nu blir det lite farmande igen i väntan på middag - stekt kyckling med pommes och grönsaker! Mums! :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards