Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Jag hade absolut inte tänkt...

Av Veronica - 12 januari 2010 22:38

...ge psykopaten och bestialiska barnamördaren Ulf Olsson en rad i min blogg - finns nog ingen människa på detta klot jag verkligen HATAR så mycket som han, men vill i alla fall skriva följande:

Det är PINSAMT att media dag efter dag ger den grisen publicitet. Bara för att han gjorde EN bra sak i sitt liv och befriade världen från en vidrig parasit. Han slutar dock detta liv som den fega j-vel han var!


Hur man kan röva bort, våldta, tortera och till slut ha ihjäl en hjälplös 10-årig flicka och några månader sedan begå ytterligare ett vidrigt mord... Samma svin (förlåt uttrycket - är en förolämpling mot våra fyrbenta vänner) har genom åren haft mage att gnälla över t.ex. alltför kallt i den cell/rum han suttit inlåst i + en hel del annat. Gränsen kändes dock nådd när man läste i lokalblaskan att han, medan han satt på psyk här i stan, fick gå på lyxrestaurang och käka oxfilé, när sådana som han i mitt tycke inte ens var värda att få mögligt bröd och unket vatten...

Men är väl allmänt känt att i detta avlånga land ska man dalta och pjoska med psykopater som denne Olsson. Helt seriöst, jag jublade när jag fick veta att han var död. Hör givetvis inte till vanligheten inför ett dödsbud, men i detta fallet kan man inte känna annat än lättnad. Är som sagt bara trist att han nu får så otroligt mycket publicitet. Att dumpa honom på någon avskrädningsplats långt från all civilisation och sedan aldrig nämna honom mer vore mest "värdigt"!

Usch, jag ÄR ingen blodtörstig människa i normala fall. Anses nog vara både godhjärtad och empatisk, men i detta fall varken KAN eller VILL jag känna minsta empati eller medkänsla. För hur mycket av detta visade denne vidrige parasit 10-åriga Heléne eller 26-åriga Jannica? Nada! :-(

 
 
Nettis

Nettis

12 januari 2010 23:24

Ja jösses vad det daltas med dessa hemska människor :-@ ! Samma med Tomas Qvick... Kan han verkligen lura NÅGON med att han aldrig har gjort nåt "fel"...??? Kolla in hans ögon, ryyys! Han är ju sjuk i huvudet och behöver vård OAVSETT hur många mord han har beått eller ej...
Men det är ju bara min åsikt...
Kramar till dig och flingungarna ♥

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mimosa

13 januari 2010 11:31

Helt rätt, han gjorde en bra sak genom att lämna denna värld! Verkligen inte sörjd, det som är sorgligt är att människor kan bli sådana som han, usch!!!
Varför kan dom inte bli ett missfall direkt istället, är vad dom blir sen ändå men då slipper de skada folk... i wish...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards