Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Veronica - 2 januari 2010 20:18

...som egentligen borde varit 3 då, men hellre två än 1 eller än värre - inget alls! Skön seger, hur som helst!

Även cyklat i dag och sedan har jag farmat, farmat och åter farmat! Ja, det FINNS de som undrar om jag inte har ett liv, men skiter högaktningsfullt i vad folk tycker.  Jag menar, så länge jag har tid, ork och lust att spela FarmVille och det inte på något vis påverkar min vardag i övrigt - att saker och ting försummas p.g.a detta, vad är då problemet? Är knappast så att jag stänger in mig och sitter på FB dygnet runt, struntar i mina katter eller när vänner ringer och vill hitta på något. Visst, det ÄR ett beroendeframkallande spel, men är ju en kul grej också! Ska dock snart, när alla julbonusar är över, börja långodla igen - har en del andra projekt på datorn bl.a som jag tänker ta tag i. Men är ingen brådska med något av detta. Just nu tar jag dagen lite som den kommer + lägger mycket fokus på att bara må bra! :-)

Nog predikat för denna gång. Nu ska jag notera dagens träning i nästa inlägg och sedan kolla på den andra och avslutande delen av Camilla Läckbergs filmatiserade bok "Olycksfågeln". Kan väl säga som så att böckerna helt klart är minst 10 gånger bättre än filmerna, men brukar ju vara så! Lär nog köpa filmerna när de kommer ut - gillar ju hennes böcker + några av skådisarna!

Ha en fortsatt mysig lördagskväll! :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards