Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Veronica - 7 januari 2010 18:04

...med kyla och ännu mer snö. Undertecknad bara toknjuter och verkar tillhöra de få som gör det. Som jag skrivit tidigare - jag förstår de som p.g.a snön och kylan kanske blir isolerade och har svårt att ta sig fram, hålla värmen eller dylikt. Men annars är det är j-vla gnällande tycker jag. Får dock stå för de som gnäller - jag tänker minsann fortsätta njuta av varje vinterdag + att det ju faktiskt lyser upp och inte blir alltför mörkt och dystert ute kvällstid. Dessutom KAN man ju klä sig varmt! Ja, ja, säg den som är helt och fullt nöjd jämt!

Sitter just nu och lyssnar på "Bodyguard", som ju även filmatiserats. Riktigt bra bok! Resten av kvällen lär man väl ägna vid datorn eller TV:n - får se vad som känns mest aktuellt, men just nu blir det i alla fall datorn en stund. Även avverkat ytterligare 2 km på motionscykeln. Känns bra! :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards