Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Veronica - 24 januari 2010 20:55



Vecka 3 (18/1-24/1):

Träningssätt:
Motionscykel


Antal träningsdagar:
7 dagar


Sträcka:
1 mil, 4 km


Tid:
1 h, 8.34 minuter


Brända kalorier:
210

 

Av Veronica - 24 januari 2010 20:47

Fast det två förstnämnda har ju ett samband, det vet jag av tidigare erfarenhet!

Hur som helst så har jag avverkat hela 3 km nu på kvällen, samtidigt som jag, mams och ett syskonbarn kollade på "Ebba och Didrik". Har inte sett klart hela serien, men 2/3 av den i alla fall! Får väl ta resten i morgon eller senare, om jag känner för det.


Har även under denna helg upptäckt att saker som först har en förmåga att krångla plötsligt kan fungera bra igen, med liiite svordomar, några djupa andetag, tårar av ilska till en början, men sedan även en nypa lugn och behärskning. Även med lite hjälp utifrån! Och i dag har varit stora hittardagen. Hittat två prylar jag letat länge efter, bara sådär... :-) Eller hm, ena prylen hittade syskonbarnet, om man ska vara ärlig. Kul att hitta något man letat länge efter i alla fall. Däremot har jag lyckats förlägga en annan pryl istället, men antar att även denna kommer fram så småningom. Ska även någon dag kommande vecka börja projekt "Städa igenom garderober och skåp". Mams är mycket frivillig hjälpreda, men får se vilken dag det blir, då ju perioden är på G.


Även cyklat på sammanlagt över en mil denna vecka, men mera utförligt resultat kommer i nästa inlägg.


Men ska man av någon anledning sammanfatta denna vecka så har den varit helt okej! :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards