Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Veronica - 9 januari 2010 13:00

Visserligen "bara" lite trampande på motionscykeln mellan 5-15 minuter om dagen, men klart bättre än inget i alla fall! Har fortfarande inte som mål att bli "Miss Baddräkt 2010" eller så, utan gör ju detta enbart för att må bra! Och även om jag älskar vintern och den kyla som just nu råder så väntar jag nog lite med att ge mig ut och promenera ett tag till, tror jag i alla fall.. Man ska ju aldrig säga aldrig... :-)

Blivit 1 km hittills i dag. Får se om det blir ytterligare en till kvällen. Precis duschat och iklätt mig min underbart mysiga byxdress i fleeze, som jag fick av goa mams i julklapp. Bara älskar den! Varm och skön. Mulnar på ute nu också, så måhända är det mer snö på G!

Dagens planer då? Tja, blir väl en stund vid datorn nu och sedan kanske det blir TV-kväll eller så. Har en del VHS-band att gå igenom också och vore ju kul att få detta överstökat någon gång. Många små projekt som varit vilande sedan jag blev "farmare". :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards