Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

Ingen lyckad kväll...

Av Veronica - 15 januari 2010 00:22

...hockeymässigt i alla fall... Har dock avverkat ytterligare en kilometer på cykeln. Okej, småpotatis kanske, enligt en del, men heller sammanlagt 1-3 kilometer om dagen än inget alls. Fast visst, blivit 2 träningsfria dagar hittills denna månad, men må vara hänt. Inget jag går och grämer mig över direkt. Tänker ha som måtto att trampa på när det känns motiverande och sedan, när väglaget blir något mer stabilt även ge mig ut och traska lite. Ska även köpa en stegräknare till våren. För ju även in mina resultat i ett Excel-dokument. Lite småkul att ha, tycker jag. Och något tävlingsinriktad som man ju ändå är så är det ibland lite småkul att testa om man kan slå något rekord eller så. Det vill säga kanske klara en kilometer liiite snabbare än dagen innan. Har faktiskt gjort en kilometer under 5 minuter vid två tillfällen bara i år. Inget tokmåste, men var en kul känsla i alla fall. Dock brukar jag inte pressa mig mer än jag klarar av. Det ska ju trots allt vara skoj att träna! :-)

Hur som helst, ska även ändra inläggen under kategorin "Träning 2010". Bara skriva ner sammanlagt resultat vecka för vecka. Även ändrat i Exceldokumentet, så man slipper sitta och räkna ihop flera gånger. Undrar ibland varför det inte kunde gå 100 sekunder på en minut... :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards