Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Veronica - 26 juni 2009 12:18

...men det har väl knappast undgått någon vid det här laget att Michael Jackson i går kväll svensk tid dödförklarades efter en förmodad hjärtinfarkt.


Vill inte påstå på något sätt att denne Jackson tillhörde mina idoler - långt ifrån, även om han gjorde en hel del bra låtar. Inte heller känns dödsbudet särskilt oväntat, om jag ska vara helt ärig, efter diverse rykten om sjukdom och dylikt som figurerat i tidningar och övrig media. Dessutom dör vi alla, oavsett hur många ingrepp av alla de slag vi än gör eller oavsett hur fett  bankkonto man har. Men måste vara tragiskt för framför allt hans barn och nära anhöriga. Liksom för alla människor runt om i världen som hade honom som sin stora idol. Förstår om de känner sorg en dag som denna. Men som sagt, fattig eller rik, ung eller gammal, känd eller okänd, så tar livet en dag slut...


Tänker även på alla pedofilrykten som kretsat kring denna popikon. Huruvida de är sanna eller ej avstår jag gärna ifrån att bedöma, men om så är fallet så lär han brinna i helvetet - annars hoppas jag han har det bättre där han är nu! Var nog inte alltid så lätt att heta Michael Jackson!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards