Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Veronica - 11 juni 2009 23:03

Varit en helt okej dag i dag. Började dygnet med att tända ljus till pappas minne + höll en tyst minut och "pratade" lite med honom, ungefär som jag brukar göra särskilda dagar på året. På eftermiddagen åkte jag och en syster ut till kyrkogården med varsin ros, som vi satt i en vas vid pappas viloplats. Två vitrosa och en gul. Den gula var från mams! Vet inte hur många av de andra syskonen som varit där, men tror i alla fall att två av dem skulle dit med blommor också.


Som jag skrev i natt - hade känts mycket bättre att ha fått ge honom en rejäl grattiskram och fått haft ett litet baluns för honom, men nu går ju inte det, så man får hedra hans minne på ovan nämnda sätt i stället, eller hur man nu väljer att göra!


Efter kyrkogårdsbesöket åkte jag och systern hem till henne och åt middag - sallad och vitt bröd. En slurk kaffe på det och sedan promenerade jag hem! Tog väl cirka 20 minuter, för gick ganska långsamt och njöt av sol och riktigt varmt och somrigt väder. Riktigt bra avslutningsväder, helt enkelt, med tanke på att sommarlovet nu börjat för många barn runtom i landet! Återstår att se om studenterna har lika mycket tur med vädret i morgon. Känner dock ingen som tar studenten i år, så för min del blir det nog en rätt lugn fredag!


Av Veronica - 11 juni 2009 00:05

...på 80-årsdagen!


Önskar så att jag kunde få ge dig en stor grattiskram och att alla vi som älskar och håller av dig kunnat hålla ett stort kalas för dig, precis som förr...


Tänker på dig lite extra en dag som denna och saknaden är enorm, men som vanligt ska jag göra det bästa av situationen och minnas dig mer med glädje och skratt, än sorg och tårar!


Älskar dig så, lilla pappa! Än en gång, ett STORT GRATTIS och fortsätt vila i frid!


@-->--- @-->--- @-->--- @-->--- @-->--- @-->--- @-->--- @-->--- @-->--- @-->---


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards