Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Veronica - 9 juni 2009 17:21

Vissa saker har känts och känns väl fortfarande inte så bra... Inget superallvarligt, utan sådant är ju livet ibland. Saker och ting går inte alltid ens väg, men det mesta brukar ha en lösning, så det har nog även mina små bekymmer!


Nog om detta: Var ju barnvakt åt yngsta systersonen i dag, vilket som vanligt gick hur bra som helst! Är man poppis, så är man... *he he* Hur som helst, för att dels få lite träning, dels tid att fundera ut hur saker och ting ska kunna lösa sig + att man ju satt och skumpade i en buss nästan hela dagen i går, så bestämde jag mig för att helt enkelt promenera till systern, vilket tog ungefär 40 minuter. Gick i rask takt, hade bra musik i lurarna och var vid betydligt bättre lynne när jag kom fram! Fick låna några filmer av henne också, som väl ska avverkas inom en mycket snar framtid. Halvmulet och småtrist väder ute, så börjar förmodligen redan i kväll!


Sedan skulle ju ett annat av mina syskonbarn kommit förbi i dag och hjälpt mig att klippa bort en tova på Dina-sötnosen! Men dels hade hon, när vi talades vid och bestämde, glömt bort att hon samtidigt gjort upp planer med en kompis just i dag, dels har jag ju borstat lite på tovan varje dag, sedan jag upptäckte den och när jag skulle borsta lite på den även i dag, så bara lossnade den av sig själv! :-) Gissa om man blev glad då! Tyckte den satt rätt hårt, då jag upptäckte den, men i och med att borsta lite varje dag så har jag ju känt att den på något vis lossnat en aning. Kul alltså, när det löser sig så smidigt! Fick en puss och en öm stångning som tack också... :-)


Nej, snart dag att käka middag och sedan blir det väl som sagt TV och videofilm för mig i kväll! Mysigt!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards