Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Veronica - 5 juni 2009 21:18

Blev en minst lika skön och rask takt som i måndags. Vädret var visserligen kyligare, men var helt i min smak. Dessutom sprack det upp och till och med solen kikade fram bakom molnen! Så vi slapp traska i regn och rusk i alla fall. :-)


Både är och inte är sugen på godiset som ligger i skafferiet. Får se om jag kniper en och annan bit, men kan lika gärna bli så att jag väntar till morgondagen! Återstår att se!


Funderar på att ta en varm dusch och samtidigt passa på att sortera tvätten - ska tvätta i morgon eftermiddag mellan 14-18. Förmodligen tvättar jag de nya kläder jag fick hem i dag också. En aprikosorange munkjacka (bara älskar sådana) och ett par svarta leggins. Eventuellt även ett par ljusröda också, om nu inte mams kunde ha sina, men vet inte än... Kul med lite nytt i garderoben i alla fall! :-) Skulle vilja ha en svart och en turkosblå munkjacka också, men får hoppas att jag hittar dessa så småningom. Hade tänkt köpa en svart också i samma modell som den aprikosfärgade, men som vanligt var de slutsålda... Men borde ju komma fler tillfällen, så...


Ha en fortsatt trevlig fredagskväll på er! :-)


Av Veronica - 5 juni 2009 19:03

...på över fem veckor! Känns helt okej, men tycker nog inte jag saknat det så mycket som jag då och då inbillat mig. Kan helt klart tänka mig att köra en ny godisfri månad framöver, men blir nog till hösten då. Ska i alla fall fortsätta att bara äta godis till helger, typ fredagar och/eller lördagar. Denna vecka blir det godis både fredag och lördag, men annars räcker ju en godisdag i veckan hur bra som helst, om det inte är något speciellt då, förstås! :-)


Om en stund ska jag ut och traska en kort sväng med kompisen igen. Mulet och regnigt ute, men är ju bara att klä sig därefter, så det hindrar oss inte. Om det däremot varit inslag av åska också så hade det inte blivit något. Både jag och kompisen är rejält åskrädda - i alal fall om man befinner sig utomhus! Är dock lite för kyligt för blixt och dunder i dag i alla fall!


Av Veronica - 5 juni 2009 13:22

Men är på riktigt bra humör ändå + feberfri, skulle jag tro i alla fall! Känner mig lite småtrött bara, men är nog mest vädrets förtjänst!


Fick hem två ansiktscrémer från Y R i dag, men hade beställt två av varje... Fast skit samma, de räcker ett tag + att notan blev något billigare också! :-) Som någon slags bonus fick jag bl.a en tvådelad baddräkt, som jag faktiskt kunde ha! Färgerna var även de klockrena - svart och turkos! :-) Lovar er, för ett år sedan hade den suttit som ett korvskinn, om jag ens fått på mig den. I dag satt den precis lagom! :-) Kul att ha två baddräkter att variera emellan, ifall det blir badläge i sommar! :-)


Även varit en sväng till närbutiken här för att investera i ett kuvert och ett frimärke. Lite papper som skulle skickas i väg. Gick förbi godishyllorna, men fast jag nu "får" äta godis igen, så var jag faktiskt inte särskilt sugen. Kanske dock tar en sväng senare i eftermiddag och köper något, annars kan det vara tills morgondagen, om jag är mer sugen då! :-)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards