Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Veronica - 24 juni 2009 19:07

...har jag kelat med för bara en liten stund sedan. Ringde på hos min granne som bor under mig, för att fråga henne om det nät hon satt upp runt sitt balkongräcke, för att hindra att hennes goa katter, Busen och Bosse, ska riskera att trilla ner från balkongen! Hon bjöd in mig och jag kelade en bra stund med dessa båda 1-åriga kattbröder! J-vlar i havet, vilka sötnosar! Att katten kan ha en sådan inverkan på en - bara ÄLSKAR detta djur så otroligt!


Trevligt att småprata lite med grannen också. En trevilg dam i 60-årsåldern, skulle jag tippa, och minst lika mycket kattälskare som undertecknad! :-) Blir säkert fler besök där framöver! Hon vill även titta in hos mig och hälsa på Dina och Kim! :-)


Snart dags för lite kvällsmat och så får man väl se när John Blund behagar anlända! Har ju en del att pyssla med i morgon, så blir nog ganska tidigt sänggående i alla fall!


Av Veronica - 24 juni 2009 11:50

Ja, j-vlar i havet, var bra längesen man höll i en golfklubba sist, men var kul att spela i alla fall. Var jag och M, min brorsdotter, som promenerade till stadsparken vid 18-tiden i går kväll och tog en runda. Undertecknad vann med 14 poängs skillnad, men å andra sidan har inte M spelat så värst mycket minigolf, om ens någonsin, så tycker hon var duktig ändå! Efteråt gick vi till Corner och åt varsin barnmeny och så knallade vi hemåt i långsam takt. Gick förbi min "gamla" skola och strosade omkring där ett tag och mindes tillbaka lite. Blåste lite såpbubblor också och njöt av det soliga, underbara kvällsvädret! :-)


I dag blir det nog en rätt lugn dag, skulle jag tro. Har lite att småpyssla med, men inget alltför ansträngande. I morgon väntar ju barnkalaset hos A och M ville gärna hänga på dit, så som mest blir de väl 8 ungar. Lär nog bli rätt stimmigt, men blir säkert trevligt!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards