Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Veronica - 12 juni 2009 21:33

Tja, är i alla fall vad jag anser. Totalt fel vinnare, enligt mitt tycke, men tycker folk det är märkvärdigare och större med någon som kan trolla, än ett ungt musikaliskt geni, tja, vad göra...


Nu har syrran skaffat sig marsvin också! Eller rättare sagt, är väl systersonen som fått sin födelsedagspresent, en vecka i förväg! Mimmi heter det lilla djuret i alla fall och det ska bli kul att få se henne så småningom. Om inte förr, så om en vecka då!


Nej, ska lugna ner mina franska nu med lite slösurfning på nätet en stund, innan det är dags att räkna får!


Ha en fortsatt bra fredagkväll!

Av Veronica - 12 juni 2009 12:11

...och regnigt! Men man får ju glädjas lite åt att det i alla fall var fint väder i går. Har ändå tänkt hålla mig inomhus i dag och pyssla lite, men är kanske lite småtrist för alla studenter och dylika. Men även de överlever nog! Finns ju regnkläder och paraplyn i värsta fall! :-)


Ska som sagt ha en riktigt slö fredag här - inte göra många knop, men ändå inte sitta helt sysslolös! Lite för rastlös för det. Och såpass mycket kreativ är jag att jag sällan behöver sitta och bara rulla tummarna. Finns en hel del små projekt jag kan ta itu med!


3-vlig fredag på er!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards