Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Lyckad fredagskväll!

Av Veronica - 28 mars 2009 13:34

Var ju hos syrran igår och åt en god middag (hon brukar i och för sig ALLTID bjuda på god mat) och trevligt sällskap! Tyvärr kunde inte alla syskon komma, p.g.a sjukdom, innebandyturnering och diverse, men vi som var där hade trevligt i alla fall! Kvällen avslutades med att näst intill alla kollade in vem som vann "Lets dance". Kan väl säga som så att utgången inte föll alla i smaken då, men personligen brydde jag mig inte direkt om vem som vann. Trodde dock att Bagge var näst intill given, så lite kul var det väl att hon inte vann då, men hade hon gjort det så hade jag inte brytt mig då heller. Men som sagt, var några som var rätt pissed off efteråt! :-)


Systerdottern blev riktigt glad för presenten från mig och Big Siz! Vi hade lagt några små mindre paket i ett större. Hon fick följande:


Två doftljus (Lavendel)

En paket servetter med lavendelmotiv

En fotoram med tillhörande foto

Lösviktste i fin teburk (Mors lilla Olle = blåbär och tranbärssmak)

Två små porslinsfigurer i form av en rosavit katt och en turkosblå haj

Fotvårdsprodukter (Lavendeldoft)

Doftpåse att ha i byrå eller garderob (Lavendel)

Badsalt (Lavendel)


Ja, som ni förstår blev det mycket lavendel då, men hon - liksom undertecknad - är en stor fan av denna växt! :-) Teet är hennes absoluta favorit och hade precis tagit slut + att jag tror hon sa något om att hon funderat på att köpa en teburk, men nu fick hon ju en! Servetter hade hong ont om också, så de uppskattades. Hon gillar dessutom att fotbada, så även dessa produkter kom väl till pass. Och badsaltet jag köpte, mest på måfå, hade hon provat tidigare och verkligen tyckt om, så även där var det mitt i prick! Alltid kul när man ger bort presenter och de uppskattas! :-) Så nu vet du, Gittan! Och ja, självklart hänger jag på och våldgästar hemma hos A - inte heller sett hur hon bor än!


Lugn lördag blir det här annars. Ska nog tillbringa mesta tiden vid TV:n - liet mulet och dant ute, så blir nog spel eller film för min del. Ska även följa hockeyslutspelet, FAST mitt lag inte pallade med att nå ens dit! Men kan vara kul att se hur det går ändå!


Ha en fortsatt trevlig lördag, om jag inte blogga något mer senare ikväll - man vet ju aldrig!


 
 
Big Sis:-)

Big Sis:-)

28 mars 2009 23:14

"Termosen var grön - som sommarens gräs
Det var så poetiskt så han började gråta"

En strof som fastnat mitt huvud just nu - är den inte vacker så säj - nästan lika vacker som timotej:-) Nä vad jag svamlar he he - kan bero på att jag närmar mig mitten av livet rent åldersmässigt då blir man lätt lite melankolisk:-)

Kan ju också bero på att vi snart förlorar en timme för du har väl inte glömt att det i natt man ställer ut trädgårdsmöblerna klockan 2??? Tack och lov så uppdaterar sig ju datorernas klcokor automatiskt så det enda man måste göra är att ändra videon och väggklockorna - antar att det är likadant hos mig med. Men du, påminn mamma om hon inte kommit ihåg det så hon inte ringer mitt i ottan - som Weiron he he.

Hakuna Matata:-)

http://cybermorsan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards