Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Veronica - 26 mars 2009 20:31

Varit på stan och fikat med en bekant. Sedan fnattade jag runt i diverse affärer för att inhandla present till ett syskonbarn som precis fyllt 20 år och som vi ska på kalas hos i morgon! :-) Fixade presenten från mig och äldstaste systern.. :-) (Du VET vem du är).


Avslutade med att köpa fluortabletter och Zon-salva på apoteket + tog en sväng in på Mc Donald's och köpte dagens middag.


Så har jag bubblat i telefon med några systrar och kollat på när mams slog in presenten till syskonbarnet! Fick även deklarationspappret från Skatteverket idag. Första gången jag tvingas betala tillbaka, men var "bara" 75 kronor, så har precis fixat detta + deklarerat via nätet. Lika bra att ha de gjort! Tror jag ska ringa FK och be dem dra 100 kronor extra i månaden, så kanske man slipper riskera att få betala ännu mer pengar nästa år... Fast är ju å andra sidan något man får ta tag i då... Visst hade det varit roligare att få tillbaka lite pengar istället, men som sagt, finns nog de som får betala betydligt mer än mig, så...


Nu ska jag ta en något sen kvällmacka och sedan avslutar jag nog kvällen vid TV:n... Ha en fortsatt mysig torsdagkväll! :-)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards