Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Veronica - 22 mars 2009 17:41

Är nog första gången i år jag INTE önskar denna nederbörd då, men säg den som får bestämma. Fast skulle visst bli blötsnö då eller till och med regn, så... Trist väder vilket som, men ger mig ju en extra dag att vila och kurera min förkylning. Mår i alla fall bättre och det är ju bra!


Kollade premiären av Robinson 2009 i går kväll. Blev en smula fascinerad av folkets första reaktion, när de steg i land på denna gyttjiga, ogästvänliga och allt annat än trevliga ö. Tyckte mig höra kommentaren "Trodde ju vi skulle mötas av solsken och en lång, vit sandstrand... Hm, nog för att det verkade överjävligt att ta sig an denna tävling under de förhållanden som verkade råda där, men man var ju knappast tänkt att det handlade om någon lyxig långsemester... Kanske de missuppfattat programupplägget totalt... Ska bli intressant att kolla i alla fall!


Nej, dags för middag snart - blir nog mams hemmagjorda köttbullar (dylika ting SKA vara hemmagjorda, om ni frågar mig). Och allra helst ska det vara jus mams som gör dem. Är helt klart något alldeles speciellt med just hennes mat! (Eller hur, Birgittan!) :-) Hur som helst, blir nog en fortsatt lugn och bra söndagskväll!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards