Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Veronica - 19 mars 2009 19:58

Var ju iväg och lirade lite bingo förut. Vann ett paket servetter i läcker design! Men är kul att bara spela, helt enkelt!


En mindre kul grej är att jag tydligen råkat betala en telefonräkning två (!) gånger. Nog för att jag brukar vara noga och ordentlig med att betala i tid och så, men lite onödigt kanske att betala samma två gånger. Men har pratat med Telia, så OM det nu är som jag misstänker så skickar de tillbaka pengarna jag betalt för mycket inom två veckor. Var ingen toksumma direkt, men irriterande ändå! Fast visst, bättre att betala för mycket än för lite... Måste ju se positivt på det hela!


Nej, dags att bänka sig vid TV:n en stund, så ni får ha en fortsatt trevilg kväll! :-)

Av Veronica - 19 mars 2009 11:56

...men tror inte jag har någon feber idag, så ska senare idag åka iväg och spela bingo. Alltid kul, tycker jag, fast man så sällan vinner något! Synd att jag inte fick med mig någon bara, men kanske blir nästa gång istället!


I morgon är det storhandling som gäller, men efter det ska jag bara ta det lugnt hela helgen, så denna förkylning ger med sig någon gång. Nu vet jag att det finns de som tycker jag är sjuk för jämnan, men riktigt så illa är det faktiskt inte, även om det kan verka så. Har dock haft två förkylningsperioder detta år, med influensa, luftvägsinfektion och nu denna nya åkomma. Men fortsatt vila och mycket drickande så SKA jag snart vara redo att återuppta träningen igen. För tro't eller ej, jag ÄR precis lika motiverad nu som för ett halvår sedan. När man dessutom haft riktigt bra värden de gånger jag testat dem, tja, varför då bara kasta in handduken för en och annan envis förkylning? Inte min grej! Har jag bestämt mig för något, så...


Nog predikat om detta! Bara sitter och ler ömt åt Kim, som sitter mitt i solljuset på golvet och bara småkikar på mig med huvudet lätt på sned. Hon är så underbar att det inte finns. Dina också, såklart, men vet inte riktigt vart hon befinner sig just nu...  Hm, är nog dock bäst att jag käka upp sista smörgåsen nu, eftersom Kim verkar fått korn på den... :-) Höres!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards