Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Veronica - 9 mars 2009 21:26

...näst intill i alla fall! Rätt lugnt även i morgon, precis som det varit i dag. Men sedan har jag saker att pyssla med resten av dagarna.

På onsdag kommer först en väninna och hennes yngsta dotter, som jag ännu inte träffat (hon är 8 månader) och hälsar på. Vi ska bl.a käka frukost ihop, är det tänkt! Hon lär väl dyka upp någon gång efter halv tio. Sedan på eftermiddagen ska jag ev. åka i väg en sväng till äldsta systern och låna lite skivor av henne! Får se om det blir av och hur länge jag stannar där. Kanske tar bussen från stan, då jag tänkt bege mig dit ner också efter att min väninna åkt hem - ska köpa flourtabletter och lämna tillbaka några låneböcker.


På torsdag ska jag först kvista i väg till min hälsocoach på förmiddagen och sedan är det tvättning mellan 16-21 som gäller. Och på fredag bär det av till Stockholm och kursen på Almåsa kursgård i Västerhaninge. Kommer hem runt klockan 21 på söndag kväll!


Men hinner nog med ett eller ett par blogginlägg till innan jag åker i väg skulle jag tro... :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards