Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Veronica - 10 mars 2009 11:48

...så funderar på att ta och ringa en bekant som är superduktig på massage, men får nog vackert vänta ett tag till, eftersom jag inte har råd just nu! Men tids nog så... Tror min lilla rygg skulle må tokbra av en rejäl, djupgående massage. Helt klart något att spara ihop till!


Annars då? Tja, inte hänt mycket än i dag. Käkat frukost och så bara... Blir en lugn dag - ska pyssla lite med mina musikfiler - dela in dem i olika kategorier, som artister, genrer och sånt... Som sagt, HAR man inget att göra så ser man till att få det... Ska även göra en lista över de låtar jag ska lägga in på min just nu tomma mp3, som jag ska ha med mig till 08-land på fredag. Blir liiite väl segdraget att sitta och skumpa på en buss i över fyra timmar UTAN musik i lurarna, eller om jag lägger över en bra CD-bok - får se... Har såpass mycket utrymme att jag faktiskt skulle kunna göra både ock och variera... Nåja, får se hur jag gör!


Nja, har väl inte så mycket mer att krafsa ner för tillfället... Och till "mimosa": Tack så mycket, lovar att ha så kul i Stockholm som det bara är möjligt! :-) Åker dit med inställningen att det kommer bi en bra och trevlig helg! + att jag ju vet att mina gosbollar blir väl omhändertagna av min gulliga mams, så behöver inte oroa mig för dem heller, varför jag nu skulle gjort det annars heller...


Nej, nog skrivet för denna gång - har ju lite att fixa med...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards