Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Veronica - 5 mars 2009 16:12

I morse fungerade inte min mp3-spelare på 8 GB. Den hade inte laddats över natten, utan batteriet lade av... När jag sedan skulle prova att ladda den via USB så lade hela USB-hubben av och trots ominstallation av programmet och allt på datorn + att jag även provade att ladda den via flera olika eluttag, så fungerade det bara inte!

Efter att jag haft en bekant här på fika, som även hjälpte mig att klippa bort en liiiten tova på Dina-sötnosen (hon skötte sig exemplariskt) :-) så knallade jag iväg till radioaffären där jag köpt min mp3-spelare och de provade att ladda den både via dator och eluttag - och DÅ fungerade den minsann! Så kändes ju lite som att man gick dit i onödan... Knallade hem igen, småmuttrandes, men tro't eller ej, när jag återigen testade att ladda den och använda den på datorn så fungerade den helt plötsligt även där! I affären sa de något om att mp3-spelare ibland kan bete sig skumt, men ändå... Hur som helst, den fungerar ju igen (förhoppningsvis länge till), solen skiner och jag är på allmänt bra humör, trots begynnande "kvinnoproblem"... Men finns ju något positivt med detta också - det går över! :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards