Direktlänk till inlägg 7 november 2008

Onyttigheter!

Av Veronica - 7 november 2008 17:58

Blev pizza till midag och päroncider till det + sex små chokladbitar, som jag dock inte ätit av än! Pizzan smakade inte bra, fast det brukar dom inte göra där jag köper dem mest... Tack och lov är det numera ytterst sällan som jag äter pizza, så... Men blev så idag i alla fall! Mams valde kebabtallrik, men var inte sugen på det eller på hamburgare heller för den delen - inte ens sugen på pizza, men fanns ingen ork att laga till något, så nu fick det bli snabbmat tyvärr... Nåja, så fort jag slutat blöda alltför kraftigt så ska jag återuppta träningen igen!

Mulet, duggregnar och så eländet som kom igång idag... Önskar redan det vore över - är en sådan gång med mycket blödningar... Är nog därför jag är så himla trött och nästan lite yr... Ska krypa upp i TV-soffan med varmt täcke, vetekudde och förmodligen även fyrbent sällskap... I alla fall lilla goa Sina lär nog dyka upp, men inte helt otänkbart att även Kim vill vara med!

Förresten, har ju Telia digital-TV, med TV 4, Viasat Guld och Lagom-paketet! I och med att jag även har bredband, hem och mobiltelefon hos Telia har jag fått en hel del rabatter + tillgång till att hyra filmer, eller kolla på favoritprogram i efterhand, bl.a från TV 3 och TV 4... Även SVT.s Play-TV finns tillgänglig, men hittills är det bara sport och nyheterna där. Men de lär nog utöka med mer även där framöver! Så förutom mina egna filmer finns det en hel del att välja mellan, vilket ju är bra! Så praktiskt att denna tjänst ingår, för det händer ju ibland att man vill se ett program och så har man annat att göra och kanske inte kan spela in det heller... Är då bara att leta upp det i menyerna och kolla så mycket och när man vill... Gäller väl inte precis alla, som typ mina favoritserier då (Cityakuten & Doktorn kan komma), men man kan ju inte få allt... :-)

Är som sagt inte svårt att få en kväll att gå framför TV-n, så är väl vad jag ska göra nu! Var allt jag hade att skriva för ikväll, skulle jag tro! :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards