Alla inlägg den 30 november 2008

Av Veronica - 30 november 2008 16:58

Visst, det FINNS bra saker som händer i mitt liv också, men just nu känner jag mest för att enbart beklaga mig.

Först och främst Internet - inte ringt Telia än, men ska... Datorn i övrigt är ju som ny, tack och lov. Så ska jag även ringa ang. dockningsstationen i morgon. Har flera gånger påtalat att den strulat, men tydligen har det gått in genom ena örat och ut genom det andra. I och med att den inte funkade alls härom dagen så BORDE de ju kunna anstränga sig att ta en koll i alla fall. Tills vidare funkar det ju bra att ha datorn igång ändå, men i alla fall... Inget konstigt att man vill att saker och ting ska fungera!

Och laget jag håller på är helt under isen just nu... "Taktiken" att vinna en match och torska 3-5 i rad stort funkar inte... Att sedan lagets tränare istället för att ryta i och TA TAG i problemet bara sitter i TV o gnölar om hur illa det är, vad göra...? Orkar knappt bry mig längre, men NEJ, är INGEN medgångssupporter för det. Men man HAR faktiskt rätt att kräva en hel del av sitt lag + att jag verkligen hatar att förlora, oavsett om det är jag själv eller favoritlaget. Ingen kul egenskap, men säg den som enbart har just enbart kul egenskaper!

Och alla dessa jävla kedjebrev och skräpmail som dräller in i mina mailboxar... Vore superkul att nån gång få ett personligt dylikt också. Och de som ev. läser detta och även skickar sistnämnda mail behöver ej ta åt sig! Visst, man kan strunta i att skicka julkramar, snöbollar och dylikt vidare, vilket jag gör då, men i alla fall... Hellre ett mail med personligt innehåll i månaden än 20, där 19 är skräp! Och ja, jag HAR skräppostfilter, men vill ju helst inte blocka användare jag känner, ifall att! I-landsproblem helt klart, men ändå...

Finns för övrigt en person jag just nu toklängtar efter, bara att få höra av... Var ett tag sedan nu, men den som väntar på något gott, o.s.v

Annars var det en helt okej helg hos brorsan. Gick bra, som vanligt! Blev en rejäl långpromenad igår och en himla massa TV-spelande! Men som ett ordspråk lyder: "Borta bra, men hemma bäst!"

Nu ska jag slösurfa en stund, behöver ju även öva in knapparna på nya tangentbordet och sedan gosa med mina underbara sötnosisar som jag ju inte sett på över ett dygn... :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards