Alla inlägg den 4 november 2008

Av Veronica - 4 november 2008 22:44

...att min allra bästaste vän hör av sig!
...att min dator blir fixad, så den fungerar som den ska igen!
...att jag snart får råd att sätta in pengar på mitt sparkonto igen!
...att de tänder jag har problem med vore lagade - till ett betydligt lägre pris än vad som kommer bli fallet!
...att julen ska vara över, även om det är liiite mysigt också!
...att det vore ljusare ute!
...att jag hade en meningsfull sysselsättning! Fast på sätt och vis har jag ju det, dock utan att det ger mig något ekonomiskt!
...att det inte fanns så mycket fördomsfulla myndighetspersoner i detta samhälle, som bara ser problemen och inte möjligheterna!

Hm, kommer inte på något mer just nu och en del av dessa önskningar kommer ju slå in tids nog, både med min egen och andras insats! Men ändå...

Ska snart kolla på Cityakuten (gamla repriser på TV 8, men helt okej) och sedan krama kudde! Blir en lugn dag imorgon - perioden är på G nu, känner jag! Men om jag orkar så ska jag i alla fall ta ett litet cykelpass! Nog skrivet för idag - natti natti på er!

Av Veronica - 4 november 2008 16:54

...och allmänt ruggväder... Funderar ändå på att kvista iväg till affären en sväng och hämta ett paket! Är superchokladsugen också, men jobbar febrilt på att inte ge efter och även köpa något i chokladväg... Handlar inte om hunger i alla fall, utan sötsuget har nog mer med mina hormonella små "problem" just nu... Ju längre jag kan stå emot det dock, ju stoltare är jag! Är dessutom bara tisdag idag, så är några dagar kvar till den "tillåtna" godisdagen! Är envis som f-n, så det bara SKA gå...

Nästa onsdag kommer de förresten och kollar på min dator. Börjar med en genomgång på plats, och är det inget som kan åtgärdas direkt så plockar de nog med sig den en tid... Helt okej för min del, bara den blir fixad! Skönt att det verkar bli av i alla fall!

Nej, dags att kila iväg nu, innan det blir för sent... Blir nog inte så värst mycket mörkare ute än det är nu i alla fall!

Av Veronica - 4 november 2008 12:37

Kyligt och disigt ute idag, men var skönt att gå promenad i alla fall! Blev sammanlagt 20 min till och från VC! Intervjun gick finfint! Hoppas det blir ett bra och godkänt arbete av den också, men det tror jag nog!

Just nu har mina två goa ullbollar fått frispel - åtminsone den yngre av dem, men gör inte så mycket. Är mest charmigt att se dem försöka skrämma upp varandra, höra dem köra sina små tokoxiga race genom lägenheten, medan de undslipper sig en och annan "hotfullt" dov jamning... :-) Tror som sagt just nu att det mest är Dina som är på G, men så är hon ju några år yngre också, närmre bestämd fyra! Kul att de har varandra att busa med i alla fall!

Lite sömnig än, men är nog vädret, skulle jag tro! Har inga direkta planer för dagen, bara gör det bästa av den, helt enkelt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards