Alla inlägg den 1 november 2008

Av Veronica - 1 november 2008 17:25

Köpte några små chokladbitar förut, som jag precis mumsat i mig. Var egentligen inte särskilt gott, men i och med att perioden är på G så kunde jag inte fullt ut motstå chokladsuget. Tror i och för sig inte dessa bitar gör någon större skillnad viktmässigt + att jag ju givetvis kan motionera bort det, men ändå... Skit samma, är ju ingen skada skedd och jag har trots allt knappt ens smakat något direkt onyttigt på flera veckor, vid några få enstaka undantag och då ytterst lite...

Fy, vilket irriterat, uruselt humör jag är på - saknad, usla resultat för favoritlaget, period på G, fortfarande liiite feber, mörkt ute, ensamt... Fast det sista är i alla fall i nuläget självvalt, då jag som sagt inte är på något vidare socialt humör! Hur som helst, slutklottrat här för nu i alla - kanske är på bättre humör nästa gång jag bloggar!

Av Veronica - 1 november 2008 13:10

Men solen skiner ute i alla fall - alltid något!

Kände mig frusen igår kväll och det kan dels bero på det kvinnliga dilemma som en gång i månaden drabbar en, men tog febern i alla fall. Hade 38,2, så värst hög var den ju inte i alla fall! Blir dock ingen träning idag och får se om det blir något i morgon. Lär nog vara helt kurrant till måndag i alla fall, så jag orkar gå till gymmet och promenera lite på löpbandet i alla fall!

Så är det ju gravsmyckningsdagen idag med, vilket osökt kommer en att tänka på de i ens närhet som inte finns ibland oss längre. Är såklart framför allt pappa jag tänker på då och jag saknar honom så otroligt mycket... Men livet går trots allt vidare och som jag skrivit tidigare - är bara att bryta ihop och komma igen! Hade jag nu inte känt mig febrig så hade jag åkt ut en sväng till kyrkogården och tänt ljus, men får nog bil nästa helg i alla fall - till Fars Dag! Hoppas vädret är lika fint då bara! Nåja, det ordnar sig! Man kan ju alltid tända ett ljus hemma också!

Ska man sammafatta hur dagen börjat så känner jag mig rätt så låg, trots den strålande höstsolen utanför, men går ju över i alla fall! Ska försöka vila bort febern och enbart pyssla med sådant som jag mår bra av!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards