Alla inlägg den 11 november 2008

Av Veronica - 11 november 2008 23:12

I morgon kommer datateknikern för att ta en titt på min struliga lilla compjuter... Såvida de inte ringer och ställer in i sista minuten, man vet ju aldrig! Han kommer ända från Växjö, vilket är några mil från min hemstad, så förmodar att han plcokar med sig datorn, såvida han inte mirakulöst nog hittar vad som är fel på plats och kan fixa till det!

Känns i alla fall i nuläget rätt okej OM datorn ryker på ett tag - finns ju en del annat att göra, bl.a träningen då... Varit lite si och så med den denna veckan, till skillnad från tidigare, men tro't eller låt bli - jag HAR inte tappat gnistan. Bara varit så mycket annat... Men det ordnar sig!

I dag har jag städat, med assistens från min kära mor. Brukar "anlita" henne, när det är storstädning på G, för om jag gör det själv tar det så förbankat lång tid och vem orkar städa lääänge... Alltså jag KAN städa, men underlättar lite att ha någon som hjälper till! Hjälper ju henne med diverse prylar också - tjänster och gentjänster, typ... Och hon har inget emot att hjälpa mig, snarare så erbjuder hon sig då och då! Skit samma, nu är det i alla fall rent och fräscht här hemma, även om det väl inte var svinstievarning innan heller, men ändå... Hade tänkt piska mattorna, vilket skulle behövts, men var ett sådan pissigt väder ute, så får bli nästa gång! Tog ett extra tag med snabeldraken istället... :-)

Vedkan i övrigt då: Tja, månadsmöte på torsdag, barnvakt åt en kompis son på fredag, då de ska på hennes svärfars begravning - mams och jag "vaktar" tillsammans, men inte för att det på något vis är en jobbig unge, tvärtom! Han är hur go som helst!!! Liiite bus är det väl i honom, han är ju trots allt bara 5 år, men absolut inte mer än att man står ut! Blir nog en del spelande på PS2 och/eller kolla film! Löser sig!

Till sist: Mitt stolta DIF-hjärta klappar extra lyckligt i dag, efter slakten (7-0) mot "topplaget" MoDo på Hovet... Yeah right, that's my boys! Gått lite trögt ett tag nu, så hur underbart känns det inte då... :-)

Over and out, så får man se när det blir bloggande igen - kanske redan i morgon eftermiddag, men är nog inte särskilt troligt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards