Alla inlägg den 3 november 2008

Av Veronica - 3 november 2008 23:00

...att pyssla med ett eller annat litet "projekt"! Vet att en del suckar åt det eller gör sig lustiga över denna lilla egenhet, men det skiner jag i! Är född rastlös, tror jag, och vill gärna ha något att pyssla med.

Det senaste är att jag ska lägga till info till samtliga mp3-filer på min externa hårddisk! Blir ett riktigt hästjobb, då det i detta fallet rör sig om mellan 5-8000 dyliika. Har dock upptäckt att man ju kan söka på låten, så kommer samtliga med samma titel upp, man markerar dem och vips har man fixat flera åt gången! Är ju nämligen så att många av låtarna har dubletter eller ännu fler, så... Har valt att lägga till artist, spårnummer, utgivningsår och skivnamn! Som sagt, lär tag sin tid, men just detta är ju å andra sidan något ajg har gott om!

Cyklat nästan 6 minuter nu ikväll - bestämde mig för att köra 1 km i alla fall! Så sammanlagd träning för dagen, med promenaden till affären i förmiddags är cirka 26 min! Klart bättre än inget i alla fall! Ska ju till VC i morgon och bil intervjuad av en sjuksköterskestudent, så där blir det ytterligare 10-15 min promenad dit och ungefär lika långt hem - kanske till och med tar en extra sväng, om vädret inte är för uschigt... Så helt på latsidan ligger man ju inte, trots att jag väntar med gymträningen tills perioden är över.... (Ej kommit igång än)!

Nåväl, dags att logga ut, göra sig iordning för natten och sova ett par timmar - vill ju inte sitta och gäspa mig igenom intervjun imorgon förmiddag - vore kanske inte så trevligt... :-)

Av Veronica - 3 november 2008 12:06

Gick upp vid niotiden, käkade en lätt frukost och gjorde mig iordning. Åkte sedan ner på stan med mams och följde med henne till banken och lämnade tillbaka  låneböcker på biblioteket!

Inga direkta planer för den fortsatta dagen. Kanske cyklar en stund i kväll, så har jag i alla fall motionerat liiite... Gick även till och från affären för en stund sedan, vilket väl blev cirka 20 minuter sammanlagt!

Ser just nu två supergoa solkatter sitta tätt ihop i köksfönstret och gona sig i höstsolen! Så underbart goa och charmiga de är... :-) Tror jag ska mysa lite med dem nu! :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards