Alla inlägg den 6 november 2008

Av Veronica - 6 november 2008 20:44

Sammanlagt 10 minuter på cykeln idag! Kortare än igår, men som jag skrivit tidigare - heller några minuter om dagen, beroende på hur man känner, än inga alls! Om jag ska nå min idealvikt krävs det tid och mycket jobb, men jag SKA dit, oavsett hur lång tid det ska ta!

Blir en fortsatt lugn kväll - fortsätter med mp3-pysslandet, som långsamt börjar bli klart, men tar ett tag till! Ska även kolla på Cityakuten sedan! I morgon är det tvättning och ev. tur till såväl affären som Kalmar-bilen - frukt och grönförrådet börjar tryta och det måste man ju göra något åt! :-) Hoppas bara jag slipper ha ont då - perioden är på väg att komma igång nu, FAST det går jävligt segt... Men är oftast så, när jag verkligen VILL att den ska komma igång! Hm, ja, ja... Vill och vill förresten, men nu är det ju så att man är född kvinna och alltså ska gå igenom detta ytterligare ett antal år - bara tuta, köra och se glad ut, typ... :-)

Av Veronica - 6 november 2008 12:00

...kattdjur kan vara ibland! Hittade nyss mina två sötnosar i ett soligt köksfönster, ivrigt sysselsatta med att plåga ihjäl en stackars höstfluga... Ena vingen var borta och den bara låg där och sprattlade så ynkligt. Spolade ner den på toaletten, då jag inte hade hjärta att slå ihjäl den... Men den kunde ju inte heller flyga och skulle nog ändå varit död rätt snart... Känns lite sorgligt på nåt vis, samtidigt som det ju är naturens gång! Är en rätt blödig person, men bryr mig hellre om lite extra, än inte alls!

Cyklat 5 minuter hittills idag också. Brände 10 kalorier och sträckan blev 0,7 km. Blir nog en tur till kvällen också, skulle jag tro! Inte lika intenssiv träning som förra veckan kanske, men brukar inte känna mig alltför aktiv innan och under själva perioden då! Men hellre någon form av träning än ingen alls,  åtminstone i den mån man orkar!

Ska fortsätta pyssla med mitt mp3-projekt nu! 6 dagar tills de kommer och ev. hämtar min dator för en grundlig kontroll, men man vet ju aldrig! Hoppas kunna få hjälp att i alla fall rensa bort onödiga filer + få ordning på MSN igen, så jag kan vara online där, UTAN att datorn hänger sig och startar om efter en stund!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards