Alla inlägg den 9 december 2009

Av Veronica - 9 december 2009 21:40

Varit en kanonbra dag, trots förkylning, som nu känns av rätt bra i halsen. Känns lite ömt, men släpper nog snart. Ska bara vila, vila och åter vila i morgon! Både röst och övrigt! Är inget superallvarligt och har ju dessutom varit vaken sedan halv sex i morse. Men känns lite i alla fall!

Haft besök under dagen - först en väninna, sedan min moster och hennes sambo och så lillasyster och min brorsdotter. Även tagit emot en hel del grattishälsningar via telefon, FB och SMS + här på bloggen! :-)

Detta fick jag i present:
En the och en kaffemugg
3 trisslotter, varav det var vinst på den ena (50 kr).
100 kronor
En amaryllis
En julbukett
En prydnadstomte
Ett PS2-spel (Trivial Pursuit)
Ett presentset innehållandes duschcréme, roll-on och parfym
Choklad

Kanonnöjd med allt! Och som sagt, en bra dag har det varit! :-) Tack alla goa och underbara människor för all uppvakning + gratulationer!

Nu ska jag bara skörda på farmen och sedan väntar sängen.

Natti, natti från en pömsig och småkrasslig 34-åring! :-)

Av Veronica - 9 december 2009 06:27

Nästan precis varit nere i tvättstugan och lagt i de första 2 av 4 tvättar. Lika bra att börja dagen så tidigt som möjligt. Inte för att det på något vis är särskilt märkvärdigt längre att bli ett år äldre, men ju mer man hinner med under en dag, desto bättre! :-)

Kan ju inte direkt påstå att jag är född morgonpigg, men "måste" jag gå upp tidigt så är det oftast inga större problem. Och egentligen är ju den svåraste biten i det hela att ta sig ur sängen. Har man väl gjort detta så så brukar det gå bra. Är dock sällan överdrivet pratsjuk såhär tidigit, fast beror väl också lite på situation och dylikt.

Sitter just nu bara och ler åt mina båda gosisar. Ömsom småirriternade jamningar, ömson full galopp över golvet. Kort sagt, verkar som att särskilt fröken Kim vaknat på lite fel sida... Men går nog över inom ett par sekunder, skulle jag tro... :-)

Nej, dags att göra dagens första besök på FB, för att kolla in läget där... :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards