Alla inlägg den 8 december 2009

Av Veronica - 8 december 2009 18:04

Varit ganska lugn dag i dag. Mulet och trist väder också och lite rått i luften. Var iväg en sväng och handlat lite inför morgondagen, Får se vilka som dyker upp. Tror nog lillasyster med sambo dyker upp i alla fall framåt kvällen! Kanske även en av mina mostrar med sambo + en väninna! Hur som helst, blir nog en lagom och bra dag i morgon, tror jag! Brukar inte vara mycket för att ha fest och fyller ju inte heller jämna år, så... :-)

Nej, ska återigen kolla om det nu går att komma in på FarmVille. Strulat som f-n hela eftermiddagen och jag måste ju skörda nu... *suckar* Ja, ja, ordnar sig nog!

Av Veronica - 8 december 2009 17:58

Ytterigare en go och rar granne har somnat in. En mysig äldre dam, som alltid hälsade på en med ett leende och som var pigg och glad in i det sista. Snart en vecka sedan hon hastigt drabbades av en hjärtinfarkt som släckte hennes liv. Kommer verkligne sakna henne, men hennes minne är ljust och jag tänker ändå på henne just nu mned ett leende på mina läppar! Må hon vila i frid!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards