Alla inlägg den 31 december 2009

Av Veronica - 31 december 2009 16:43

Hoppas alla här på bloggen får ett kanonbra 2010! Det ska jag i alla fall göra allt för att ha! I alla fall i den mån man kan påverka sådant själv och det tror jag att man kan - för det mesta!

Året som snart är till ända - 2009 - har väl varit både upp och ner. Det positiva har bl.a varit sommarveckan på Almåsa, alla nya vänner man träffat, kurserna. också på Almåsa, Djurgår'ns fotbollslags något sena, men ack så underbara kämparglöd, som lyckades hålla dem kvar i Allsvenskan, trots en total fiaskosäsong. Djurgår'ms hockeylag som avslutar detta år som 3.a i tabellen! :-) Och så Dina och Kim såklart - katterna i mitt ilv! :-)

Det som känts mest negativt är dels känslan av hur en 10-årig, och som det känts för mig i alla fall, stabil och trygg vänskap plötsligt ebbat ut i... ingenting. Total tystnad. Oerhört trist, men måhända är det jag som har alltför stora krav, eller så bara är det väl så... Har i alla fall gjort vad jag kan! Dessutom denna långa, mörka och dystra höst... Burr, inget att se tillbaka på, fast det egentligen bara var allmänt grått. Inget särskilt som hänt eller så.

Kommande år då? Tja, är ju ingen som har någon som helst aning om vad det har att ge, men tänker gå in i det med positiv syn i alla fall! Vad mer kan man begära?

Hur som helst, dags att återgå till rutinerna nu (d.v.s. FarmVille) en stund och sedan fika och film med mams och dunbollarna! Och från och med i morgon tänker jag och en väninna ha en godisfri månad. Så ska snart, när jag smällt middagen, frossa lite i godis, i den mån jag är sugen på det! Ska även börja ta upp träningen på motionscykeln igen och även börja promenera igen, så fort det blivit mindre halt ute!

Jag, Kim och Dina önskar nu er alla ett GOTT NYTT 2010! :-)

/Kram Veronica!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards