Alla inlägg den 2 december 2009

Av Veronica - 2 december 2009 10:57

Läkarbesöket jag bävat för så länge. Känns riktigt bra att ha det gjort. Och förmodligen visar inte det prov jag tog i dag på något fel - läkaren trodde inte det i alla fall! Underbar personal där som tog väl hand om mig också. Så nu har man då gjort denna undersökning, som väl många andra säkerligen genomfört i tidigare ålder, men skit samma - bättre sent än aldrig, som det ju heter... :-)


I eftermiddag ska jag och en väninna i väg och ta vaccinet mot svinflunsan, om det nu finns något kvar. Men det gör det nog! :-) Har ju som sagt kolla upp det där lite och är inte superorolig direkt. Inte spruträdd heller och jag hoppas slippa alltför jobbiga biverkningar i alla fall! Ska nog gå bra. Är ju lite förkyld, men har ingen feber eller så i alla fall! Härligt kallt ute också - jag älskar när det är lite bitande kyligt - lättare att klä sig därefter, än om det är kvavt och eländigt. Känns på något vis mer friskt i luften också! Och trots en del moln kikar den underbara solen fram emellanåt! Så underbart! Somande dessutom i flödande månsken i natt och även detta var uppskattat. Sååå mysigt! :-)

Nej, dags att kolla farmarna en stund innan det är dags för vaccineringen! Men som sagt, dagen har varit helt okej hittills! Ännu en sak jag oroat mig för under så lång tid är nu fixad! :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards