Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Bra födelsedag!

Av Veronica - 9 december 2009 21:40

Varit en kanonbra dag, trots förkylning, som nu känns av rätt bra i halsen. Känns lite ömt, men släpper nog snart. Ska bara vila, vila och åter vila i morgon! Både röst och övrigt! Är inget superallvarligt och har ju dessutom varit vaken sedan halv sex i morse. Men känns lite i alla fall!

Haft besök under dagen - först en väninna, sedan min moster och hennes sambo och så lillasyster och min brorsdotter. Även tagit emot en hel del grattishälsningar via telefon, FB och SMS + här på bloggen! :-)

Detta fick jag i present:
En the och en kaffemugg
3 trisslotter, varav det var vinst på den ena (50 kr).
100 kronor
En amaryllis
En julbukett
En prydnadstomte
Ett PS2-spel (Trivial Pursuit)
Ett presentset innehållandes duschcréme, roll-on och parfym
Choklad

Kanonnöjd med allt! Och som sagt, en bra dag har det varit! :-) Tack alla goa och underbara människor för all uppvakning + gratulationer!

Nu ska jag bara skörda på farmen och sedan väntar sängen.

Natti, natti från en pömsig och småkrasslig 34-åring! :-)

 
 
Nettis

Nettis

9 december 2009 22:12

Låter som en bra dag :) . Hoppas bara att din förkylning ger med sig snart!
Tänk på att amaryllis och julstjärna är giftiga för kissarna!
Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards