Direktlänk till inlägg 16 augusti 2009

Funderar på...

Av Veronica - 16 augusti 2009 15:46

...att tjuvstarta en godisfri månad redan nu. D.v.s inte köpa choklas, godis eller dylika nyttigheter förrän i oktober igen. Har ju redan haft två i stort sett godisfria månader hittills detta år och det har fungerat ypperligt! Finns ju för övrigt gott om frukt, grönsaker och dylikt så man kan knapra på istället! :-)


Ska nog även peta in lite nya bilder i min bilddagbok. Nån som är nyfiken på att kika in där, hör av er, så löser jag det på något vis! Är man inte själv medlem där så kan man nämligen inte besöka man dagbok, utan att först ha fått ett gästlösen. Men som sagt, är lätt fixat!


Funderar även på att börja cykla regelbundet igen på motionscykeln med start i morgon. Känt av en förkylning och därför legat lågt med träning och så. Hoppas bara inte man gått upp alltför mycket under tiden, men har verkligen försökt att undvika alltför mycket onyttigt och tror nog det har gått hyfsat. Lär visa sig på tisdag, då man ska till dietisten för sista gången... Ja, ja...


 
 
Ingen bild

Mimosa

16 augusti 2009 23:32

Tror säkert du klarar det bara du har stark vilja, o du har ju klarat dej förr:)
Lycka till med träning o minska godisintaget!

 
Nettis

Nettis

17 augusti 2009 23:15

Va duktig du är som tänker i dom banorna... :) ! Själv är jag totalt hopplös när det gäller sånt numera, hihi ;) !
Jag VILL INTE banta längre!!! Jag blir 40 om nån vecka, jag älskar mat, chips och godis, är för tjock, har diabetes typ 2... men jag vill inte banta ändå, fniss ;) !
Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards